Otacksamt röjande!

hela eftermiddagen har jag skiftat mellan att lekt/tagit hand om barnen och röjt i garderober och liknade, sånt som inte syns. Det är ett jäkla slit men det är förmodligen ingen annan än vi som bor här som kommer att se det. Skönt att börjat på på det som jag gruvat mej för såååå länge. JAg har sett det i flera veckor och mått nästintill dåligt över det och nu är bitar av det gjort! *klapp på axeln*

Eftersom det inte vart någon kamera införskaffat i Fredags så åkte Mogge tidigare till jobbet idag för att köpa en, spännandew att se vad han har köpt för någon. Han vägrara att säga när jag frågar, så jag tänker hoppas på en systemkamera, men jag antar att jag hoppas förjäves :/ Jaja, vad det än är för kamera så är den bättre än ingen kamera alls :) 

Barnen har vart helt underbara i kväll/eftermiddag! Visst har det vart endel dispyter men inte alls som det brukar vara, dom har mest lekt på varsitt håll och då kan dom ju iallafall inte slåss om samma leksak ;)

Nu ska jag skala mer äpple till Alfons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0