Nu har sällskapet åkt...

...Och ena barnet sover.

Så nu ska snart Affe lägga sej med..
Dagen har  vart allt annat än fridfull, dels eftersom Kelly sovit MAX(!) 3minuter på hela dagen och Alfons har vart på sitt värsta humör...Idag igen...

Vi var iallafall ute med barnen, åt Pizza  från Draupner, drack kaffe och surrade.
Orkar inte skriva så mycket mer nu, men jag bjuder på de få bilder jag hann få med innan batteriet på kameran dog.


Kelly och Stella dansade för fullt!


Kellys 47:de vurpa för dagen..Ungefär.


När vi var ute var vi och tittade på hästarna som bor mittemot oss, när vi skulle hem försökte vi vara smarta genom att gena rätt över legdan..Inte så smart med en paraply vagn och 3 slöa barn..Jag hade Alfons i paraply vagnen och hade full sjå med att köra den i rena terräng markerna..Gissa om jag skrattade när jag vände mej om och såg detta:






Jag trodde att Stella gick själv och att Sandra bara bar Kelly..Ack så fel jag hade!! :D

Dagens lärdom: Bättre att ta den längre vägen och att paraply vagnar ska kallas stads vagnar!  Och att Sandra är starkare än pippi!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Ni är nog det klyftigaste jag sett =D

2008-10-19 @ 19:31:55
URL: http://www.faxbrink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0