Nu har dom åkt :(

Mimi och Devin has left the building!

Vi åt, vi fikade, vi pratade och hade det allmänt trevligt! Barnen lekte......Inte alls med varandra, men dom var nöjda iallafall:)
Tyvärr glömde jag att knäppa kort undertiden, men kom på i sista sekund att knäppa ett bild bevis påatt dom vart här iallafall..


En bild medans dom klär på sej för att åka..


Här är de få bilder jag knäppte i Sundsvall:


Rök pause på väg till Sundsvall!


Liten tv och alldeles för fel placerad, så vi möblerade om lite :)

Det var de bilder jag tog på vår road trip!


Det här pusslet köpte jag till Affe på Biltema. På en gång när han fick det la han det utan att tänka..Han är suverän på knopp pussel :) Mitt lilla geni :)

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Uppskattar att du inte la ut pisspaus-bilden ;-)

2008-10-26 @ 01:40:59
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0