Lördagen = Elivs lever!!

I går (lördag) åkte jag och Emma plus resten av medlemmar och assistenter till Sundsvall för att se på Elivs.
Tanken var att det skulle kosta 700 kr/st för all personal som följde med..Men en snäll själ tyckte att jag skulle få åka för halva priset eftersom man som kontaktperson (som jag är) har så dåligt betalt, så min resa + biljett slutade på 350 kr istället :)
MEN även om jag hade fått betala 700 så hade det vart värt varenda krona! För fy fasen vilken bra show!! Jag skulle kunna se den flera gånger till utan att ledsna!
I shoven medverkade både folk med handikapp och folk utan handikapp. Det var så bra så jag rös bitvis! Emma var alldels lyrisk och så även jag, herre gud säger jag bara!
Det var glada Hudik teatern som vi såg..Ett måste för ALLA att se!

Efter den 2,5 timmar långa showen åkte vi allihopa till MAX i Sundsvall och åt oss mätta och belåtna för att klara oss hela vägen hem till Östersund igen.

Efter en del åksjuje historier som jag försöker förtränga (inte jag dock!!) så anlände i tillslut Brunflo 21.30 trött och sliten efter en kanon dag och åkte hemöver..Tog en liten rökpause i Fåker tillsammans med Sandra och fortsatte resan hem...Kom hem, la mej i soffan och somnade..

Nu känner jag att jag kan slappna av när jag har fått blogga lite ;) Ska bli spännande att se hur många inlägg det finns att läsa på min Bloggkoll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0