Kollat klart.

Jag har påbörjar 4 filmer den senaste veckan, som jag somnat ifrån. Nu har jag sett klart 2 av dom, "Felon" En jätte bra men rätt brutal film, men lite snyft på slutet. Och "Taken" också en jätte bra film, både spännande och intressant.
Nu är det bara 2 kvar, men dom tar jag en annan dag, orkar inte mer ikväll.

Sanrt kommer Sandra hit, för hon har nämligen också problem med klädsel till Stellas dagis foto imorgon. Hon ska ev låna en tröja av Kelly för att ha under en tunika..Så det är fler än jag som har problem med kort klädsel på barnen ;)

Undra vad mans ka hitt apå annars i veckan då...?

Måndag- har jag ingen aning.

Tisdag- ska jag på möte i stan på eftermiddagen/kvällen och UNDERBARA Emila erbjöd sej att ha barnen..Du vet att jag ställer upp för dej om du behöver hjälp med något va, Emilia??  Tack snälla du!! Du är guld värd och inte bara för detta, det hoppas jag att du vet!

Onsdag-Tandläkaren på morgonen, men sen då??

Torsdag-Inte en susning.

Fredag- Åka till stan för att handla medans barnen är på dagis och på kvällen "Idol"

Lördag- sundsvall med Emma för att se någon slags Elvis föreställning.

Söndag- Vem vet..

Så här ser ni vilket innehålls rikt liv jag har...NOT!!

Har för en stund sedan ätit mitt livs första fattigariddare, det var inte så dumt. Mogge kockade :)

Nä, nog svamlat för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0