Kniven i högsta hugg!!

Här sitter jag och törs inte gå och lägga mej!!

Tyckte att jag hörde någon som öppnade kälardörren för ett tag sen, den nere som går från carporten och in i källaren.
Ringde Mogge som är på jobbet och han sa: "Gå ner i källaren och lås dörren"..
HAllå?! ska jag på allvar gå ner till "mördaren"?!
-"Ähh vi bor ju i Kövra, där händer inget sånt" Säger han.

Då gick jag och hämtade den största kniv jag kunde hitta i köket, la mej i soffan för att prova sova..Det gick INTE!
Så då satte jag mej vid datorn och tack o lov så var Mogges syrra ine på MSN, hon sitter och stöttar mej nu i min rädsla.
På allvar så är jag liv rädd!! Jag har sagt till Nini att OM jag skriver något konstigt typ:hjdhxjhudyd, så ska hon ringa 112..

Hon kom även med den brilljanta idén att jag skule stälal en stol framför källardörrren(som inte går att låsa) så att jag hör om någon komer upp från källaren..

Fy fasen vad hemst att vara så här rädd! Att vara rädd för spöke när ingenting mot för detta inser jag nu. JAg brukar inte vara rädd för mördare och sånt annars, men nu, nu är jag LIVRÄDD!!

Tänk om någon skulle komma in..JAg tänker bara på den där galna tyskan..Tänk om MOgge har något sånt ex..?!
*Skrämmer upp mej själv så jag skakar*

Tänk om jag skulle höra hur stolen flyttar på sej! JAg skulle bli så rädd att jag inte ens vågade ta upp kniven..

Sitter och skriver nu bara för att ha något att göra...för att försöka tänka på något annat, det är svårt när man skriver om det..

Tog just upp telefonen för att ringa Sandra..MEn kom tack o lov på att klockan var för mycket för det!! Hon ska ju trots allt upp och jobba imåra..

Jisses! Vart ska detta sluta!

Kommentarer
Postat av: Desirée

haha kan inte låta bli att skratta.. =) Jag förstår man blir ju livrädd!! Hoppas du kunde somna! Kram

2008-10-08 @ 08:41:36
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Sandra J

Klart du skulle ha ringt!! hade åkt ut till dej och sovit hos dej istället juh!

2008-10-08 @ 12:06:32
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0