Jobb jobb jobb!!

Inte för att jag har något jobb men jag läste 2 bloggar som hade samma rubrik, alltså Jobb jobb jobb :D
Trodde att det var samma inlägg som jag just hade läst, när jag var in på min bloggkoll.se, men insåg snart att det var det inte..
Så fel man kan ha ;)

Nu ska jag krypa ner i soffan under filten och värma mina förfrusna tår.
Så går det när man står ute utan strumpr i Foppa tofflor och surrar massa med Sandra när det snart är vinter.

Dåligt bloggat var det i helgen iallafall..SKÄRPNING!! :)



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja vet...jag har itne bloggat någonting allsi i helgen...men det är för att jag har jobbatjobbatjobbat ;) Har inte läst några bloggar heller, vilket restulterade i 48 nya inlägg på bloggkoll...har suttit vid datorn mest hela fm nu... Ha en bra dag:)

2008-10-06 @ 11:01:44
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0