Jäkla Bagge!!

JAg har ju gillat den nya jurryn i "Idol" sedan det drog igång..Ändå tills nyss, då Herr Bagge talar om för Kevin att han inte ska sjuna musikaler. Men hallå?! Det ända som har tjatat på sedan det drog igång är ju att man ska klara av OLIKA musik stilar. Gjorde han inte det så säg! I förrgår var han ju också jätte bra när han sjöng ballad. Har var ju hur bra som helst! Ikväll fick jag enny favorit och det var
Kevin Borg-Mr Idol, om man frågar den snygga jurry medlemmen (som jag inte vet vad han heter)
Jäkla Bagge!! F r o m ikväll ska jag (pröva) att inte gilla herr Bagge så förbaskat mycket..

Hejja Kevin Borg!

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Haha, jag är mycket för nallepuh också, fast dock inte på kläder.. Det ser alldeles för mesigt ut :p men allt på väggarna är just nalle puh:p höhö, man ska va ordinär :)

2008-10-02 @ 21:18:42
URL: http://chatrines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0