Jag lever!!

Det avr ingen mördera i källaren när Mogge kom hem i natt :) MEn jag vet heller inte vad det var som lät igår kväll, något var det iallaafll!

Somnade inte först runt halv 3 inatt, så jag var inte alldeles för pigg i morse när klockan ringde klockan 7, för att hinna i tid till dagis..Släpade oss iväg mot tdagis och lämnade barnen, Kelly skrek men Alfons sa inget alls :/

Efter en promenad, en dusch och besök av Petra så var man genast som folk igen..Till nu ungefär..
JAg vart super trött nu nät vi kom in efter att ha vart ute en stund efter hämtningen på dagis..Helt färdig är jag!

Kelyy hade tydligen vart  hängig på dagis idag, så hon får vara hemma imorgon och vila lite till..Alfons däremot, han får gå..

Har inget att skriva om, men ville mest försäkra all oroliga läsare att jag lever ;)

Kommentarer
Postat av: D

2008-10-08 @ 15:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0