JAG HAR EN KAMERA!!

...Tyvär en som vi inte är riktigt nöjda med, så vi sk alämna tillbaka den och köpa en helt vanlig digital kamera med 10 pixlar istället:/
Den som Mogge köpte var något slag mellanting, vanlig digitalkamera och systemkamera...? Den ser ut som en lite mindre system kamera, men det är en lite mer avanserad digitalkamera..Som tar ungefär lika bilder som den förra vi hade :( Har man betalat 3500:- för en ny kamera vill man ha BRA kvalitet på bilderna, inget halvdant!

Jag och barnen var iallafall iväg på Familjecentrum i Svenstavik idag, där träffade vi Emilia som följde med hem efteråt och har just åkt hem. Hon bjöd på gottsällskap och kakor, vi bjöd på kaffe och mat..Bra deal tycker jag:)
På familje centrum hade jag tydligen haft fel inställning på kameran, så alla bilder vart vääääldigt mörka..Dom lägger jag inte ut.


Alfons har även bajsat på toalettan idag!! Han tyckte inte att det var kul först han var klar, då vart han mallig..Desvärre har han tjatat efter att få ha på sej blöja hela kvällen efter det, men nu vet han ju att han kan utan att det är någon fara iallafall :)


The Morg :D


Nyvaken Kelly vill vakna till hos pappa.


Alfons bygger bokstavspussel.


Lill Ecke!


Alfons flyger flygplan på mammas fötter.


Suddig bild på Affe, Emilia och Erik.


Bus unge!


Gos Erik och Emilia


Syskonen+ Puh björnen.


Kellan.

Kommer förmodligen knäppa kort på allt och inget ett tag mu..kommer förmodligen läggga upp enhel del av de bilderna med. Jag njuuuuter av att äntligen ha en kamera igen! Jag skulle hellra vara utan mobil än kamera! På allvar!

Kommentarer
Postat av: Desirée

du är ju knäpp.... Man kan ju inte vara utan mobil! =) De ska bli spännande och så massa bilder ett tag =)

2008-10-14 @ 19:09:31
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0