Inte vart det några höst tavlor iallafall!

Min käre vän Mimi ringde mej förrut. Hon kom med den briljanta idén att jag och barnen kunde gå ut och plocka grejer för att göra en höst tavla. Bra idé tyckte jag...Ända tills jag kom ut och insåg att vi vart nästintill tvungna att jaga kottarna som blåste iväg för oss..Så det fick vara.. Tänk dej själv Mimi hur det skulle vara att jaga alla löv som skulle passa bra på tavlorna om kottarna blåste iväg!
M
en ut gick vi iallafall, och gungade.

JAg ledsnade på det och frågade tillslut barnen om vi skulle åka på affären..Igen..Det gjorde vi och sen åkte vi till Evy och åt glass och drack kaffe.

Och Nu har vi ätit middag-Fiskgryta från igår. KElly älskar tydligen den. Igår åt hon två stora portioner av den till middag och så även idag. Sånt gillar en mamma som jag :)

Nu ska jag kolla vad barnen gör som är så tysta och snälla...Hmmm det luktar skumt när det är så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0