Innan klockan rringer....

....Sitter jag här och bloggar :)

Jag somnade super tidigt igår och vaknade alldeles av mej själv nyss. BArnen sover så jag satte mej här en stund.

Jag vet ínte hur jag ska göra med barnen idag, det känns som att det blir sååå himla lång dag för dom att gå till klockan 18.. Jag funderar på om Mogge ska få lämna dom innan han åker på jobbet, efter lunch. ..MEn jag får se..dom lär ju överleva att vaar där en långdag med..

Nu ska jag hoppa in i duschen innan Kelly vaknar.

Kommentarer
Postat av: Lola

Får ni ens lämna de innan Mogge måste åka till jobbet?

Eller jobbar han hela natten o behöver sova på dan så får ni ju det såklart.

2008-10-28 @ 09:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0