Inget går som det ska!

Jag har ringt dom som ska ha mötet i morgon-Inget svar.

JAg har ringt patient skade regleringen-Inget svar.

Jag har ringt till Umeås för att höra om dom är klara med mina papper, men då talar hon om för mej att papperna som jag skickade dit för drygt 2 månader sen är borta!! Meeeen!

Så nu måste jag få tag på PSR så dom skickar papperna direkt upp till Umeå. Det vore så himla skönt att ha det där ur världen.. och att kanske dessutom inkassera lite pengar som jag faktiskt tycker att jag förtjänar efter allt som vart efter Affes förlossning...Så det så!

Dessutom somnade aldrig Alfons, så han lär ju vara på strrrrålande humör ikväll..Eller inte..

Jaha..Ett par minuter ihjälslagna på att blogga då..

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad hände efter Alfons förlossning?

2008-10-06 @ 15:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0