Idol pause!

Nu är det raklam pause i Idol och jag passar som vanlig på att bloggar när jag har någon minut till övers.

Kelly somnade efter en stunds skrikande, Alfons har sovit hela tiden.

Innan idol passade jag på att förbereda min sk. storstädning som jag tänkte ha imorgon. Jag rensade bort 25 par skor från skohyllan, skrade av köksstolarna (som har en förmåga att bli skitiga när barnen sitter där), torkat kökskåpan, kylskåp, frys, diskmaskin, dammtorkat i vardagsrummet och samlat ihop sopor här hemma eftersom det är sophämtning i morgon..Allt detta på ca 30 minuter..Man blir flitig som måbarns förälder :)

Resten tar jag imorgon innan Mogge åker på jobbet. Jag bad han ta med barnen hemifrån imorgon så att jag får städa i lugn och ro..Det är lyx!

Snart börjar idol igen, så nu jag måste avvika.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är det lite lyx!! Sen att handla själv...ÅÅÅÅÅH det vill jag göra JÄMT!! Hänga i grönsakshyllan hur länge man vill...gå tillbaka genom halva affären för att man kommer på nåt man glömt utan att någon ska bli irriterad/less/för varm/hungrig..... Men du? BLir matstolarna skitig efter att dina barn har ätit? Det har jag aldrig varit med om;P

2008-10-01 @ 20:58:08
Postat av: Linnéa

Ja, det var ju jag som skrev där då...

2008-10-01 @ 20:59:00
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0