Idag...

..Har jag vart in och handlat (själv) hämtata Liza och fått konstaterat att Alfons inte har vattkoppor!

Jag rinde BVC i morse och dom sa att han inte har vattkoppor eftersom han haft utslagen sen i Måndags och dom än inte är vätske fyllda. Så det var nog något slags virus utslag som kom isammband med förkylningen:)

jag var även in till mamma på vägen hem och hämtade en varsin nalle Puh nalle till barnen (som dom älskar!!) och pennor till Affe och hårspännen till KElly (nån gång lär hon ju få hår) som hon tyckte att dom skulle ha.. TACK!!

Vi har just ätit middag, kotletter, potatis, sallad och rödvinssås..Gotteligottgott:)

Nu väntar jag på att Idol ska börja, jag vet inte vem som åkte ut igår..Nån som vet?

Men först ska jag läsa några bloggar och sen vara trevllig med mina barn, min sambo och min syster!

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Tack för tipset!!!

2008-10-03 @ 20:03:33
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0