Hur väl känner jag Mogge?

Hittade en rolig lista på Janes blogg(www.janemargaretha.blogg.se)

Vad heter han: Morgan Göran Jörgen Nilsson

Vad har han för favorit färg
: Alla färger! Helst i en härligt färgglad kombination (tyvär) ;)

Vad har han för ögonfärg
: Ljusbruna.

Hårfärg
: Ganska mörkbrunt.

Klädstil:
Jeans och t-shirt eller "jag är en händig man" kläder.

Har han piercat sig
: Nej

Dricker han
: Tar sej någon öl emellanåt, men är alldels för dålig på att gå ut och roa sej (han tycker visst inte det är kul med krogen :o 

Röker han
: japp

Snusar han
: Sällan.

Vad heter gatan han bor på
: Kövra 333

Vad har han för mobil
: En rätt gammal risig Sony Ericson

Vad vill han bli när han blir stor
: Rik!

Vad har han för färg i sitt rum
: Brunt på väggar och turkost på annat.

Har han några syskon:
  Ja 5 stycken! Janini, Angelika, Ralf, Ricky och Therese.

Vad är hans favorit mat
: Det mesta! Om man bortser från Kroppkakor.

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon
:  Betala av huslånet och renovera husets utsida.

Vad brukar han göra efter jobb
: Sova, eftersom han kommer hem kl 2 på natten.

Vad brukar han göra på helgerna
: Vara med mej och barnen eller påta på på nån bil eller huset.

Vad har han för musiksmak
: Allt från hård rock till Spice girls ;) MEn dom bästa av dom bästa är TWISTED SISTER!

När och hur blev ni tillsammans
: Vi träffades hos vår gemensamme vän Peppe som hade pratat gott om Mogge (lite som en blin date). Träffades ett tag och vart tillsamans i mitten av Oktober 2001.
 
Hur upptäckte du honom: Genom Peppe. Enligt han skulle han vara en "hyvens" kille..Det var han ju också :)

Vad var det första han sa till dig
:  "Hej är det någon som vill ut och röka?" 

Vad brukar ni oftast skicka sms om
: Oftast om barnen, tror jag.

Är han beroende av någon/något
: Pengar (som alla andra) mej ( ;) ) och barnen. Inget annat vad jag kan komma på.

Vad kallar du honom
:  Mogge, Mogge Moggelito, Älskling och Herr Nilsson:)

Vad kallar han dig
: Carro eller älskling...Eller surpuppa (om jag är på dåligt humör) :)

Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle de vara
: Lugn, snäll, min!

Gillar du honom
: Mer än gillar!

Vore kul om jag kunde lyckas få han att fylla i den här i morgon..Prova går ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0