"How she moves"

Såg just en av filmerna som jag laddat ner till mej, alltså en sån film som Mogge inte vill se och som jag törs se själv.
Filmen hette just "How she moves" och var en dansfilm(?) påminde lite om "En värsting till syster" fast det handlade om Stepdans, mordern stepdans..Så fränt hur vissa människor kan röra sej, jag kan inte begripa!
Under hela fimen satt (låg) jag och tänkte på min vän Cissi, som alltid vart en hejjare på att dansa. Jag hoppas att hon kan stepa och att hon kan lära mej ;) Det såg riktigt roligt ut, synd bara att man är smidig som ett kassaskåp, typ..

Nu börjar snart "scrubs" och det har jag tänkt att somna till...Ska hinna med en kisspaus först bara..Vore jag karl så skulle jag ta den ute, men det känns så besvärligt att göra det som tjej. Fredrik kissar nästan jämt ute när han är här, ser så behändigt ut så...Antar att det är för att vi har så gammalt och ofräsht badrum..;)

..Jag kisar på toastolen...Eller i rättare sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0