Han skrek-Hon vaknade :(

När jag sa till Alfons att vi skulle gå och sägga sej, så skrek han. Han skrek så att Kellan vaknade :( Hon som just hade somnat.. Så nu ligger Alfons och skriker i sin säng och Kelly äter en flaska välling till, här nere, med mej..

Jag har själv varken hunnit med att äta middag eller varvat ner efter jobbet..Känner mej rätt skakig faktiskt..Jaja jag hinner väl med det sen, hur det än är har jag ju saknat mina barn idag..Dock inte så mycket att jag vill ha dom vaken halva natten. För natt känns det som att det är nu, med tanke på att klockan ringer klockan halv 6 imorgon bitti.

Nu anntar jag att jag ska gosa ner mej i soffan med kelly en stund innan det är dags att lägga henne igen..Måste vänta tills Affe somnat först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0