Hålet lagat!

Tandläkarbesöket gick bra, över förväntan..Tänk att man oroar sej så för något som igentligen går rätt bra.
Dock är jag lite brydd på om dom hade kollat fel i min tandjournal, det måste ha stått at jag var 3 år, inte 23!
"Men vad duktig du är att gapa!"
"VAd många tänder du har!"
"Den här grejen kallar vi för snabel, hihihi"
Notera att dettta sa dom med sk. bäbis röst.
Herre gud!

De där hösttavlorna vi tänkt göra får nog vila tills det slutat regna och sakerna utefrån har torkat någorlunda. Kan bli svårt att få dom att fästa på papperet..
MEn vi var ute och plockade grejer iallafall..SOm vi kanske andvänder om de torkar.

Annars idag har vi dammsugit, ätit mat, sorterat bort leksaker från nedervåningen, lekt, kollat på nalle Puh och vart osams emellanåt..
Snart ska barnen duscha och jag skulle ebhöva mej en sådan jag mmed, men det får vänta till imorgon..

Återkommer sen-barnen är ovänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0