Fast å andra sidan..

När barnen väl är 18 år och har flyttat hemifrån:

När kommer jag få krama dom när jag vill?
När kommer dom att vilja ha min tröst när dom är ledsna?
När kan jag välja vad dom ska ha för kläder på sej?
När kommer jag sluta oroa mej att dom råkar illa ut?
När kommer dom göra mej sällskap till middagen?
När kommer dom säga god natt till mej innan dom går och lägger sej?
Hur vet jag ens att dom går och lägger sej?!
När kommer jag kunna släppa taget om dom och ens låta dom bli 18 och flytta hemifrån?!


...Förmodligen näst intill aldrig efter dom har fyllt 18 och flyttat hemifrån:(


Kommer dessa 2 små bli så stora??


//Carro, mamman till de enda 2 barnen som aldrig kommer att få bli stora ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nä precis! Vi satsar på det! Att hålla dom tillbaka lite grann alltså, så att dom bara vill stanna hemma och kramas med mamma trots att dom blir 16,17,18...... :) Om båda gör det så känns det kanske inte lika dumt? Vi kan nog få med oss Mimi också:)

2008-10-07 @ 07:38:35
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0