Explotion!

Jag vet inte vad det är för fel åpå mej, men något är det!?

JAg måste tydligen jämt varar rädd för något och jag vet inte vart rädslorna kommer. Nu är jag rädd att saker ska explodera?!?! Och vart har jag fått det ifrån?

T.ex. när vi var på MAX i Sundsvall och åt, då fick jag för mej att kaffe maskinen skulle explodera eftersom den ångade så mycket när den gjorde iordning mitt kaffe.

Idag när jag lagade mat fick jag för mej att spishällen skulle smälla, eftersom att  ena plattan var röd mycket längre än vanligt.

och nu nyss när jag kokade upp tevatten i vattenkokaren, så tog den lång tid på sej och jag backade på engång, påuttifall den skulle explodera...

Ja jag säger då det....I sommar var det björnar och nu det här..Och det är alltså rädslor jag aldrig haft förr..Mörker, spöken och spindlar har jag alltid vart skrajsen för, men dom här grejjorna vette tusan..?

Någon som har något förslag på varför jag har blivit så här rädd för olika saker??


Båda barnen sover iallafall och jag sitter här med mitt te och bara myser..Hade det inte vart så varmt här inne radan hade jag tänt lite ljus och myst ännu mer alldels för mej själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0