Evy och Loppis

Jag hittade faktiskt lite kläder på loppisen i Svenstavik idag, iallafall till Kelly-1 body, 2 tröjor, 1 byxa och en pippi tunika.Men allt det köpte jag av en tjej som jag är lite bekant med sedan förrut som jag tidigare har köpt kläder av på loppis. Det var även det enda bordet med barnkläder..Tror jag.
Synd att Kelly har ett väldigt litet rum och därmed en väldigt liten garderob..Den är överfull nu! Men det mesta är ju faktiskt köpt på loppis så jag tycker inte att jag ska ha dåligt sammvete över det..Tösen växer ju fort liksom ;)
Jo, jag hittade ett par jätte snygga jeans till Mogge också och ett linne till mej..Så lite fynd vart det ju faktiskt:)

Min (och Lizas) momma kom och hämtade Liza förrut, så nu är vi här ensamma igen:(

Evy har även vart här mestadels av kvällen och eftermiddagen, när hon ändå var här passade vi på att bjuda henne på middag. Alltid trevligt med middgas sällskap!

Nu tro jag att vi ska titta på någon film och enbart mysa, barnen har sovit som små stockar sedan vi la dom strax för 7 ikväll, passa på medans det är tyst..
Man hör hur Alfons ligger och hostar uppe i hans säng och jag tycker så synd om han..
Kellan är iallafall så gott som frisk, så hon får gå på dagis på Onsdag om det inte tar om på henne. Där med basta!

Kelly har börjat härma jätte mycket ord nu och det är så kul att höra..Idag har hon sagt b l a: Sitta, bulle, mamma, kaka, katta, Evy mm.. Vissa ord kommer när man frågar henne och andra kommer bara helt apropå.. typ bulle :)

Nog svamlat för min del för ikväll..

Tack å adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0