En ligger :)

Kelly sover, så nu är det bara Afons kvar. När han lagt sej ska jag koka en kopp te och avnjuta framför datorn och ALLA olästa blogg inlägg :) Jag har inte läst en enda blogg idag, och när jag var in på Bloggkollen förrut så var det 34 olästa..Den som väntar på något gott...

Imorgon har vi fullt upp. Först ska Alfons på dagis till efter lunchen, sen åker vi in till stan och handlar, efter det ska vi möta upp min mamma och mina syskon (Tim och Liza) på "Eastern Palace" och äta, därefter åker vi till min mormor och grattar henne på hennes födelsedag :) JAg gillar fullspäckade dagar, så länge man ska göra roliga saker!

Vad ska man hitta på att ge en mormor/gammelmomma då? 69 år ung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0