Det vart inget utav det.

Det vart iallafall varken ICA i Myrviken eller stan idag. Vi fick besök av patrik och Petra istället:) Petra hjälpte mej att göra om lite i vardgas rummet, bytte plats på blommor och bytte ut vardagsbordet. Det vart bättre!

Jag ringde även ett skit jobbigt samtal idag, något jag har tänkt göra i ca 6 månaders tid, men inte vågat för jag har varit rädd att bli "bort viftad". MEn jag fick ett jätte bra bemötande och jag grät mej igenom samtalet, Petra var här och jag fick även henne att börja gråta:/ Det var inte meningen..
Men imorgon börjar det..Jag är såå nervös! Rädd för svaren, men ändå lättad att äntligen få det utrett. Det kommer gå bra oavsett vilket, det vet jag. Men nu när jag tog tag i det så vart det så definitivt och det klarade jag tydligen inte av...suck!
Men men, i vår familj är vi starka och komer klara detta oavsett vad som händer..


Min älskade vackra son!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det lät inge roligt... VIll ju inte att du ska vara ledsen heller! :(

2008-10-15 @ 12:21:29
Postat av: Sandra J

Det kommer gå superbra gumman! Förstår att du tycker det är jobbigt, vet inte om jag skulle klara det. Skulle nog inte vilja inse iaf. Du är en bra mamma och det här fixar vi =)

2008-10-15 @ 13:32:21
URL: http://nogg.se/sajo
Postat av: Desirée

Vad är de då? =( Hmmm lät inge roligt, hoppas allt löser sig iallafall! =(

2008-10-15 @ 14:52:20
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Emilia

Det kommer att gå bra! Du va jättestark som gjorde det!! Du e denn bästa mamman dina barn kan få!! Jag finns också här om du vill prata! Följer med dig och stöttar, om mogge inte kan och du vill!!! Det e bara att ringa! Kram

2008-10-15 @ 20:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0