Det trodde jag aldrig!

Detta blir ett kort inlägg medans barnen äter välling.

Idag jobbade jag på förskolan i Hackås! Det var riktigt kul!! Jag vet inte om det var att komma hemifrån eller om det var jobbet i sej som var roligt ?..Kanske kombinationen.

Jag som alltid sagt att så länge jag har små barns jälv ska jag INTE jobba på dagis..Se så fel jag hade :)

Imorgon blir det lång dag för barnen på dagis, ända till klockan 18 ska dom gå. Känns inte kul att ha dom så länge eftersom jag vet att dom är jätte trött den här tiden (17.30) men jobba ska jag, så vad gör man..?

Dom är trött efetrsom det är vintertid nu så igentligen är ju klockan halv 7. Det var lika igår-välling halv 6 och sängen klockan 6.

Nu ska jag lägga Kelly som ätit upp sin välling i saccosäcken..Hon höll på att somna i mat stolen när hon byggde pussel nyss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0