Det går bra...

...Att jobba på dagis fast att man har små barn. Jag kan inte förstå varför jag vart så emot att jobba på dagis (eller förskola om man så vill) bara för att jag har 2 små. Det är ju inte mina barn jag ska ta hand om hela dagarna och jag kommer ju hemifrån, dessutom har jag mina raster...Så det finns inget att klaga på:)

För en stund sedan knackade det på dörren och jag vart brydd på vem det kunde vara som kommer oanmäld, det händer aldrig här. Det vissade sej att det var killen som jag köpte jultidningar av uner Kellan inskolning på dagis. Ett memory, en dassbok och en laban bok, det var det jag hade beställt och kalaset gick loss på drygt 300 kr :/ Men men..

Barnen äter välling för tillfället och Kelly är väääldans trött vill jag lova! så fort hon får chansen lägger hon sej och vilar, gos tjejen!

Annars idag efter dagis (jag hämtade barnen kl 3) så har vi vart ute och spelat fotboll, vart inne och byggt pussel, lek med bokstäver, försökt att få Kelly att kissa på pottan eftersom det känns närmare till hands än Alfons (utan framgång) och möblerat om lite i vardags rummet..Uppskattar tiden med barnen betydlilgt ,ycket mer nu än när jag var hemma heöa dagarna :) Det känns bra!

"Mer Nalle Puh" Hörs det från soffan nu, så det är bäst att jag avviker för att göra min son nöjd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0