Besluts ångest!

Vi hade tydligen fått in en liiiiten dal av dagersättningen på kontot idag :) Än väldigt liten men vääääldigt uppskattad!
Så nu vet jag inte om jag ska åka och handla i myrviken i morgon eller om jag ska åka in på Matpiraten istället..?

Det blir bensin pengar in till stan, men att handla på en ICA-nära vet väl de flesta vid det här laget inte är billigt..Så vad blir billigast i slutändan tro??

På något konstigt sätt så tycker jag att det är rätt så skönt att ha sånna här månader med lite pengar. Det är inte kul, men man lär sej att uppskatta de pengar man har på ett helt annat sätt. Att kanske tänka på att inte åka så mycket bil, inte bara äta sånt som är gott och dessutom får man mer gjort hemma om man faktiskt är hemma ;)

Så den här månaden ska vi ha en riktig äta ur frysen månad, det är välbehövligt kan jag lova!

Hmmm undra om det är något bra på tv:n ikväll då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0