Är det inte typiskt!

igår när jag skrev något om Kellys sömn, så vaknade hon.
Ikväll när jag skrev att barnen sovit såå bra, så vaknar Alfons..

Han somnade om rätt fort iallafall, men han är väldigt snorig hör man när han andas.
Jag vill bara att barnen ska bli friska och pigga snart igen!

Väntar på att svämor ska ringa, efter det blir det filmen..Men jag är liite rädd att jag ska somna i soffan, så pass hårt att jag inte vaknar om nån av barnen ropar på mej..Tyvärr har det hänt en gång, men då kom Mogge strax efter jag somnat och tog hand om BÅDA som låg i deras sängar på övervåningen och grät  *får en klump i magen*

Undra om det är någon som uppdaterat än ..  ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0