Äntligen kväll!!

Barnen sover och jag sitter här med en stor kopp te och ett äpple..Jag är så trött så jag skulle säkert kunna somna här och nu, men jag ska håll amej vaken ett tag till iallfall.

Alfons har vart jätte grinig hela eftermiddagen medans Kellan har vart på sitt allra bästa humör. Alfons har inte velat något alls idag, inte vara ute, inte rita, inte leka, inte, inte ,inte...Inte! Medans Kelly har velat vara ute, sjunga, leka, busa, mysa och toka sej..Precis som vanligt:) Hoppas att han ör pif´ggare i morgon så att vi kan vara ute och leta grejer till en HÖST TAVLA..Ja hör och häpna Mimi! Imorgons ka det ske..Om inte barnen är på trött humör vill säga.

Nu hoppas vi att barnen sover lika bra inatt som dom gjorde igår natt d v s Kelly 14 timmar, Alfons 13 timmar..Synd att jag bara sov typ 4 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0