Aloe vera.

Igår var jag ju på sminkparty, där vart jag sminkad och hade det trevligt..Det jag inte trodde att jag skulle göra gjorde jag :/
Jag beställde ett "gå-ner-i-vikt-kitt" Alltså en massa shakar, aloe vera dryck, kiss stickor (sånna man kollar Ph-värdet på) tabletter och grönt te..Alla andra brutor här i Oviken håller ju på med det, så jag vill också testa! Endel har gått ner jätte mycket! Det kostar lite väl mycket för en månad, men slår man ut det blir det ca 5-6 kr per mål tid..Alltså billigt och inte så dyrt :)
Paketet med allt kommer om en vecka, men innan dess ska jag dricka Aloe vera drycken för att magen och Ph-värdet ska ändras till det är dags att köra igång..Återstå att se hur länge man står ut..Wish me luck!

Barnen sover, Kelly sen strax före 6 och Alfons sedan strax efter.
Jag, som tjatat så mycket att få komma hemifrån, har faktiskt saknat dom en hel del idag, så det var riktigt mysigt att hämta dom på dagis idag. Mina trötta, gosiga och egna barn.. dom gjorde dersa första 7-16 dag på dagis idag och det hade gått jätte bra. Båda hade vart på kanon humör hela dagen. Sånt är kul att höra!

Nu sitter jag och velar vilken tid jag ska stella klockan på..? Jag börjar klockan 9 imorgon, vilket innebär att barnen ska vara på dagis från halv 9 ungefär..Så igentligen borde det inte vara så svårt eftersom dom ska vara på dagis samma tid som dom ivanliga fall börjar..Men ändå..??

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag tycker verkligen inte om sånna där gå ner i vikt grejer. Men jag börjar faktiskt fundera på om jag inte skulle ha testat aloe veras också. En kompis går på dieten och hon har gått ner mycket (kommer inte ihåg hur mycket) men bra var de ialafall, och jag är ganska desperat på att förlora några kg nu ;) lycka till och berätta hur det går :)

2008-10-27 @ 21:28:25
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0