64 inlägg senare..

Det fanns alltså 64 stycken olästa inlägg på min bloggkoll..Tjohooo!
Undertiden jag läst har: Kelly sovit, Alfons lekt med lera och Mogge har klippt gräset (för sissta gången i år)

Vad ska jag göra nu då?
Skulle vilja gå ut och leka med barnen, men blåsten, denna förbannade blåsten! JAg hatar blåsten, det gör även Alfons och Mogge också..Kelly däremot bryr sej inte det minsta om det blåser eller ej. Tuff tjej det!
Jag kan knappt andas och Alfons är rädd för den och blir näst intill hysterisk..Mogge han tror att huset ska falla isär när det tar i som värst, så det är nog därför inte han gillar att det blåser ;)

Jag vill ha en kamera!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Jo de är ju sant.. Men mamma hade en förut har jag för mig och de var inte bra. Har hört några andra också. Vi har en på jobbet också och den visar inte rätt alla gånger.. Hmmm svårt de där!! =) Jaa du jag vet inte vad vi ska ha än =) Känns så dumt de där och sätta pris! Men dom är ju jäkligt fina! vet du någon?

2008-10-12 @ 16:53:39
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Haha! Precis samma siffra som jag hade på min Bloggkoll fast nu på morgonen:) Aldrig så att vi läser samma bloggar heller?

2008-10-13 @ 10:28:11
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0