Utmanad av Mimi

Utmanad av Mimi (www.faxbrink.blogspot.com)

Vilken mat äter du ofta?
Oftast sånt som gårr fort och är lättsamt, men det händer att man lyxar till det i mån av tid..Typ taco paj på Lördagar och korvstroganoff på Måndagar.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror på hur mina barn beter sej, helst vill jag hjälpa till men jag har tyvärr inte alltid möjlighet.

Var sitter du helst när du bloggar?
i stolen framför datorn.

Köper du ofta Triss?
Kanske en gång i månaden. Onödig fakta: Min morfar vann en halv miljon på en triss en gång =)

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Jag skulle vilja säga när jag och Cissi var i Ghana, men jag minns knappt nåt av det eftersom vi var 10-11 år då, så det får bli mina och Mogges semestar i Sverige. Fast jag och Sandra hade det ju kul när vi var i Stockholm till Cissi för 7 år sen åxå ;)

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Kollar inte så mycket på tv:n, men jag får väl säga 4:an då eftersom "Idol" sänds där.

Vilket är ditt favorit vin?
Gillar vitt vin, men inte rött. Så de flesta vita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0