Trötta barn ikväll!

När jag och Alfons kom hem så hade han sovit som en stck i bilen mellan kl. 15 och 16, så jag trodde att han skulle bli vaken sent ikväll och kola på "Idol" med mej..MEn ikke! Klockan 18.15 fick han gå och lägga sej.

Även Kelly somnade tidigt ikväll, men hon hade feber när jag kom hem och hade haft det under hela dagen vi var borta, så det var väl inte så konstigt att hon var trött egentligen..
Våran branalvedon var slut så jag fick åka till grannarna och låna lite fler suppar (jag har lånat förrut som dom fortfarande inte fått igen) Ni ska få iegn det...så småning om ;)

Nu är det bara en halvtimma kvar till det drar igång.."Idol" alltså=)

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Tack så jätte mycket för kommentaren!! :D Jag hoppas att det löser sig med barnen, skönt att dom la sig tidigt iallafall =)

2008-11-21 @ 19:51:03
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0