Tråkigt...

...så jag gör en sån här liten lista som jag hittade på syrrans bilddagbok.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?:
Nej
2. Är du lycklig? Japp det är jag!
3. Är du uttråkad?: ja! Det är ju därför jag gör den här listan ju!
4. Är du ledsen?: Nej
5. Är du italienare?: Nej, men svärmor trodde att jag var halv turk tills bara för något år sedan..??
6. Är du cooling?: Ja det är väl klart att jag är
7. Är du från Irland?: Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: nej, dom har aldrig vart gifta heller.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
 Nej
2. Har du någon gång blivit sårad?: Nej jag tor inte det
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: ja, det antar jag.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja det har jag nog
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Jajemensan :)
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Ja, det har jag. (Nej jag försöker inte bara intala mej det)
7. Är du kär?: Upp över öronen!
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Antar det

TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon?:
både och.
3. Katter eller hundar?: Lär väl måsta svara katt eftersom vi har två stycken.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några nära..Men kul att ha endel bekanta också så klart.
5. TV eller internet?:Internet! man kan ju kolla på tv där ju!
6. Coca-cola eller pepsi?: samma sak?
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Hemmakväll, sen om den är romantisk eller inte kvittar
8. Pengar eller lycka?: Visst kan man köpa lycka va?? Båda och om jag ska vara ärlig. Svårt att vara lycklig utan pengar.
9. Dag eller natt?: Vaken på dagen, sova på natten!
10. MSN eller mobil?: mobil.


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?:
Nej, har nog aldrig behövt smita tror jag.
2. Brutit ett ben?: nej.
3. Gjort nåt du ångrar?: Ohhh ja.
4. Hoppat bungeejump?: Nej för faaan heller!
5. Ljugit för någon du tycker om?: yes.
6. Ätit en hel tårta?: nepp.
7. Gjort bort dig offentligt?: Finns det någon som inte har det??
8. Gjort något olagligt? Alla har väl vart unga och dumma..Ja..
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Jaaaa!
10. Velat försvinna?: Japp

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?:
Tommina
2. Telefonsamtalet du fick?: Petra
3. Personen du var med?:Förrutom familjen så var det Sandra och Stella
4. Roligaste grejen som hänt? När jag och Sandra låg och slappade på golvet igår kväll och hon kastar skräp på vårt golv precis som om vi bodde i en missär och att det kvittade om det vart lite extra skräp:D
5. Personen du sms:ade?: Maritha
7. Du skrev till på myspace?: har inte.
8. Du kommenterade?: Dessans blogg
9. Du tillbringade natten med? Mogge
10. Du kramade?: Alfons


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0