Tandem feber :(

När jag kom hem från Arbetsförmedlingen och Dollarstore visade det sej att även Alfons har fått feber..suck! Vilken tur att Mogge är hemma annars hade jag nog valt att adoptera bort de små;) Även fast dom är som goast när dom har feber, så kan dom även vara som gnälligast med.

PÅ dollar hittade jag iallafall lite smått och gott..hit hem! JAg som skulle köpa julklappar...Oooops! Jag hittade även Carro att göra sällskap med där=) Köpte lite smågrejjer att stoppa i barnens kalendrar också, inget märkvärdigt alls men känner jag dom rätt så kvittar det helt vad det är i..Så länge det inte är godis, då uppskattas det alltid :)

Håller iallafall på att baka brownies med mashmallows i, spännande att se resultatet.

Nus ka jag goas lite med Kellaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0