Tagged.com

Är det någon som är med där?

Min kära svägerska mer eller minder tvingade mej att gå med där, och efter mycket om och men gjorde jag det.

MEN VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?!?!

JAg har ALDRIG (!) fått så många oanständiga förslag på så kort tid!
Det är något fel i huvet på folk om dom frågar om jag vill gifta mej innan de ens sagt hej. Eller att fråga om dom får bli mina barns låtsas pappa, trots att jag talat om att jag har sambo. Eller vad sägs om det här: "I love you can i come to Sweden to kiss you?"
Det var alltså han sätt att säga hej..?
Jävla skit sida! Kanske kul för den som vill träffa massa nya karlar som inte bor i Sverige och talar sämre Engelska än mej, men mej passar den INTE!!
Man hinner knappt logga in där innan dessa orimliga hälsnings fraser och inbjudningar kommer som på rullande band.
Dessutom består 99% av min mail nu förtiden av massa skit mail ang just Tagged.com.

Så Nini, jag vet inte om Tagged var så kul, skaffe dej en blogg istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0