Tack vare...

...Att Carros barn skulle ha maskerad på deras dagis imogon så fick jag kvälls besök, vilket är allt för sällan, hon lånade barnes pumpa dress :) Oliver kommer förmodligen vara dagiset sötaste pumpa imorgon!

Jag har jobbat och hämtat barnen på dagis idag, det är väl ungefär allt.
Fick med mej jätte god fisk från förskolan idag som serverades till middag här hemma, bara Kelly som åt, men även hon tyckte det var kanon gott. Jag åt det till lunch.
Det vart massvis över av allt dom skickat med mej hem så det kommer räcka till lunch åt både Mogge och hans jobbar kompis i morgon:)

Nu är det snart dags att lägga barnen, dom leker så snällt bakom mej så jag har inte haft hjärta att lägga dom än, men snart så..

Nu skriver Mimi nåt på msn, ska kolla vad hur det är med henne...coh Linnea som förmodligen är där och har det ur mysigt (Nej inte det minsta avis..Inte alls)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Här kommer listan istället =)

1. Vem är du? Sandra

2. Är vi kompisar? Yes

3. Hur och när träffades vi? Vi träffades i skolan 1998, när jag började 6:an på Torvalla

4. Tycker du om mej? Ja det är väl klart =)

5. Skulle du kunna krama mig? Absolut

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Ja du, Carro är ju ditt smeknamn ju =)

7. Beskriv mig med ett enda ord! Underbar

8. Vad var ditt första intryck av mig? En stropp som de andra i Torvalla just då....

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Nej, den åsikten försvann bara någon dag efter att jag börjat i klassen!

10. Vad påminner dig om mig? Fritidsgården, haha!

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Ja en skön utlands semester med barnen samt en med bara Mogge, samt lite pengar!

12. Hur bra känner du mig? Ja jag tror att jag känner dig ganska bra iaf =)

13. När sågs vi senast? Sist var när ni kom och firade Belliz, för länge sedan =(

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Yes det har jag gjort



Kram

2008-11-12 @ 19:45:06
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0