Stor gran!

Idag i Svensta kom granen på helekopter precis som planerat. Ganska fränt att se faktiskt!

Innan det var dags för granen att komma var vi på skoaffären med Svärfar och hans syster för att välja skor åt Alfons i förtidig julklapp. Alfons var på oerhört dåligt humör och hade inte lust att prova skor, men tillslut hittade vi ett par som såg ut att passa. redan på skoaffären fick Alfons "gliringar" av hans gammelfaster som jag tyckte var rent utsagt förjävliga, utanför skoaffären fortsatte hennes argument om hur vi skulle uppfostra barnen och där fick jag nog!
redan sen jag och Mogge träffades har hon alltid haft åsikter om allt, jag har aldrig sagt emot utan bara stått och tagit emot. Men idag, när hon gav sej på våran barnuppfostran och dyligt sa jag stopp! Hon har varken egna barn, suntförnuft eller vett att utala sej, så jag sa ifrån! Då vart det helt andra toner från hennes håll. Hon vart övertrevlig rent utav. Hoppas att hon förstår nu att man inte kan ge sej på vem som helst om vad som helst!!
Jag har iallafall känt mej stolt över mej själv hela dagen sen dess, jag som brukar vara sååå mesig annars:)






Kommentarer
Postat av: Desirée

SUPER bra!! Stå på dig mer så känns de bättre =) Man ska Alltid säga vad man tycker och känner :D Hoppas de är bra med er! Kram

2008-11-29 @ 22:14:34
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0