Snö!

Idag har vi det vitt ute, kul att det blir vinter, men ack så trisst det är att köra bil på vinterföre!

Idag har vi vart ute en stund före lunch och lekt lite i den nya snön, det råder delade meningar blnad våra barn här hemma om det är kul eller inte. Alfons gillar det men Kelly ramlade hela tiden och var inte överförjust direkt.
Efter lek i snön och lunch åkte vi till fåker och hälasde på Sandra, Fredrik och Stella, Mogge passade även på att köpa en till bil-en Audi 100. Så nu ska vi nog sälja Chryslern och köra denna i stället, den är INTE vacker men det skiter jag i, Chryslern känns onödigt stor för vår lilla familj.
Vi fikde och barnen lekte.
Åkte in till Evy en sväng och drack kaffe på vägen hem, där kräktes Alfons massor! Men ett par minuter senare var han som vanligt igen, så jag vet inte alls vad det kan ha vart...?

Nu sover barnen och jag ska sitta här en stund inna jag gör MOgge sällskap.

Bilder från dagen:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0