Skit (jävla, satans) bil!

Idag var jag på bio med Emma-Wall.e vart det. Innan dess var jag på loppis med Sandra där jag b l a fyndade en Didrikson overall till Alfons och jacka och täck byxa till Kellan+ lite annat små rat.

På väg hem ifrån Emma idag började bilen koka! Jag vart så arg så jag sparkade på bilen och började gå till Emma för att låna telefonen. Själv hade jag så klart ingen ström i mobilen!! Det var visserligen inte längre än 15 minter ifrån henne, men det var halt och mörkt att gå. Igvar, Emmas pappa åkte iväg och fyllde på glykol i bilen, det visade sej att det var ett stort hål i någon slan...FAN!!! Så maritah, Emmas mamma var snäll och skjutsade mej hem så jag slapp gå de 5 mil jag hade hem;)

HAde det inte vart för att jag fick jobb i morgon, så skulle jag ha sovit över hos Emma med familj. Det var så jäkla halt ute så jag ville varken åka eller köra bil i detta före. Men nu fick jag jobb och det är jag glad för och fick åka hem...även det är jag glad för nu :)

Köpte ett vanligt pussel till Alfons på loppisen, bara 9 bitar, men han var jätte duktig att lägga även det! Lite hjälp fick han, men inte alls så mkt som jag trodde att han skulle behöva..Så fler sånna ska jag köpa i julklapp till han. Alfons älskar verkligen pussel! ..Och bokstäver, helst i kombinerat.

Bilderna från Tomminas kalas:


Födelsadags barnet (till vänster) glad i hågen med en öl i högsta hugg!


My man! :)


En lätt (förbannat) frusen jag.


De kära tu i det heta badet utomhus.


Och igen..
Bilderna där Tommina "bay watch-posar" behåller jag för mej själv!! :D

Nu ska jag kolla bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0