Sega vecka!

DAgarna går rätt fort, men hallå!! Är det bara Tisdag?!
Idag har det kännts som minst Onsdag, men nä, det är Tisdag, bara att inse.

Kellan skriker i sängen och Alfons tittar på Teletubbies, ingen av dom verkar sjuka tack och lov.
MEn varför ska det börjas tjorva på kvällarna igen?! JAg fattar inte, hon är ju jätte trött och hon kan väl inte hunnit bli övertrött redan (klockan var halv sju när hon la sej)  Varför varför varför!
Det är så frusterande när inte läggningarna fungerar vare sej jag jobbar eller inte, så är det tärande.

Imorgon ska jag ha stängning på förskolan som jag är på nu, dom stänger klockan 17 så det blir inte så sent för barnen ändå. Dessutom har man det kanon bra där för blir det mycket lunch över, så få r man ta med sej det hem.. Så härligt att slippa tänka på maten den tiden på dyget. Mitt i natten för barnen nästan (överdrift) och då ska de äta middag, det bir fel.

Nu ska jag gå upp till Kellan igen och sen ska jag ringa till Mogge så Affe får säga god natt till han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0