Säg vad ni vill...

..Men klart att julen ska vara röd!!

Varför vill ingen ha rött under julen för?!
Jag tycker det är självklart att det ska vara rött.
Så här ser det ut på våran nedervåning nu.


Köket


Staken, svart mossa, röd pottpurri och kanelstänger. Jag glömde att köra ljus idag, så det fick duga med värmeljus så länge.


Inte knallröda gardiner, men ändå RÖTT. En likadan stake som i köket, nästan
(Ena delen av vardagsrummet)


Vardagsrummets andra del.


Hälften av all asmå paket som ska vara i barnens kalender. Inte röda, men småa iallafall ;)

Köpte även en varsin chokladkallender till Alfons, Kelly och Mogge idag :)

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Jag tycker att det ska vara så rött som möjligt!! =) Tycker inte alls att det ska vara vitt/svart/silver eller rosa som är så poppis, eller sådär. Nej nej, rött, silver,guld, och alla de mysiga färger jag hade när jag var liten!! =)

2008-11-30 @ 21:21:54
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Lola

Såklart ska julen vara röd! :-)

O lite grön o lite guldig. Då har jag alla färger jag vill ha. :-)

2008-12-01 @ 07:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0