Nu börjar dagen =/

Ja tyvärr känns det så, att dagen börjar när Alfons sover :( Så vill jag inte känna, jag vill vara glad åt all tid jag kan få med båda mina barn, men tyvärr känner jag inte så nu.

Nu är det reklam i "bonde söker fru" som jag har missat en del avsnitt av, men det är kul att titta på endå.
Det blir nog en tidig kväll ikväll, känner mej helt slut i huvudet och dessutom har jag så ont när jag sväljer och huvudet känns tjokt och tungt..Förkylning på G kanske??
Imorse efter jag lämnat barnen på dagis åkte jag direkt hem och la mej i sängen under Mogges täcke och somnade om tills klockan 11, det var riktigt skönt och hör inte till vanligheten!! Efter jag vaknat tog jag ett välbehövt varv med dammsugaren.

Nu sitter jag här och pratar med Carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0