Mitt i natten...

...Har jag besök av min vän Sandra! Hon är här än, men jag kunde inte slita mej från min och andras bloggar :)

Det är skönt att ha lite sällskap så här på kvälls (natt) kvisten, även om jag är super trött, så är det helt underbart att ha sällskap när man tittar på tv, röker, bloggar osv..Hur ofta har man besök en vardag den här tiden?! Jag njuter iallafall av det!!


Vi har haft problem med avloppet i köket i flera månader nu, när Sandra kom hit så var det på väg att bli översvämmning i diskhon, och då åkte stora sugklockan fram och Sandra hade räddat upp situationen ännu en gång (Sandra var den som rensade avloppet hemma hos mej och mamma när jag bodde hemma-i badrummet)


Sen tyckte hon att spisen behövde sej en rejäl omgång...Igen.


Trött och sliten men försöker verka pigg och fräsh på bild..Misslyckat försök dock;)


Sandra my handy girl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0