Memory

Alfons lade sej redan vid klockan 19 ikväll, men ca 20 minter efter jag lagt han låg han och grät hjärtskärande i sin säng. JAg gick upp och kollade varför och först var det för att han tappat O på golvet (Han sover med minst en bokstav varje natt) när han fått O så var det inte längre det som det berodde på, utan att han inte hade sin Barbapappa bok i sängen, jag letade och letade och tillslut hittade jag den, men han var lika ledsen för det, så han fick komma upp en stund. Han hade ju trots allt sovit 2½ timme på dagis idag, så det var väl inte sååå konstigt att han inte kunde sova.

Nu har iallafall jag och Alfons spelat Memory och det gick väll "så där". Han förstår inte det där med sin och min tur men han har ett jäkla minne! Har han en gång vänt upp ett kort så vet han när han får upp det tillhörande kortet vart han ska hitta dens repektive. Det tycker jag var rätt bra gjort, men vad vet jag..?!

Nu istter han och spelar lite för sej själv, men nu är det verkligen dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0