Lördags nöje?!

I går kväll när andra 23 åriga, friska och glada männsikor roar sej med att vara på "skalet", på krogen eller nåt annat slags raj raj, så satt jag och Mogge och skrev brev till Patient försäkringen :/ Inte det roligaste helgs nöjet, men göras ska det ju, så nu hoppas jag att jag får någon krona av dom efter allt trassel som vart efter Affes förlossning. Jag ska i allafall ha för de kostnader jag behövt ligga ute med, så som läkarbesök, resor till Umeå, mediciner och bindor! 5000:- har jag redan fått för sveda och värk, men det skulle ju inte göra nåt om jag fick liiite till också! Så jäkla roligt var det inte i de 2 åren som jag fick drass med dessa hemska, vidriga, genanta problem! Så det så!

Mogge har somnat i soffan och båda barnen sover! Vad ska jag hitta på då?!
Jag ska iallafall titta på "Sanningens ögonblick! klockan 21 på kanal 5..Men innan dess då?!

Kommentarer
Postat av: sara

Får man fråga vad det var som hände under förlossningen? Gjorde dom fel eller?

2008-11-10 @ 19:56:50
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0