Lite bloggande.

Jag har kommit i underfund med att jag bloggar väldigt lite när jag jobbar, varför? Jag borde ju ha mer att skriva om nu, men nej, det har jag inte! Min blogg är ju en såkallad "föräldrablogg" där jag skriver mestadels om barnen och min vardag med just..barnen. Så därför är det lite torka ett tag nu, jag bloggar ju iallafall en gång om dagen :)
Jag vet inte vad jag ska skriva om alls!
Det måste snart hända nått rafflande i mitt liv så jag har nått att dela med mej av, kanske bli gravid igen? Eller få ätstörningar? (Ingen skulle tro mej om jag skrev det), eller göra slut med Mogge och flytta till Irland? Eller vad sägs om alkohol problem?
Ja nåt måste hända...

...Eller så är det precis så här jag vill ha mitt liv, lugnt och sansat, trivsamt och enkelt, vackra barn och en snygging till karl. Perfekt om man tänker efter!





...Dessutom lite halvfet och go ;)
Sånt är livet på en pinne and i love it!

Kommentarer
Postat av: ~:AnnA:~

Ja, du och Mogge är verkligen ett fint par må jag säga =) Fin bild med dig och barnen också =)

2008-11-17 @ 22:31:27
URL: http://familjengk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0