Låång dag...

..Fast ändå inte!

Tiden gick fort dag på jobbet, trots att jag jobbade 9,5 timmar. Barnen hade även idag fått middag pådagis, det tycker jag är lyxigt! Det är inte alla dagisar som är så bra :)
På dagis tycker dom iallafall att Alfons har blivit mer glad och vill vara med på mer saker och det är asåklart jätte kul att höra! Sen tycker dom att han börjat prata mer och det kan jag nog hålla med om, men han förstår fortfarande inte så bra.

Annars ikvälls å gick KEllans läggning väldigt bra, inte ett knyst har jag hört från hennes rum sedan jag la henne. Hon har tjorvat hela veckan annars, så det var riktigt skönt. Ska väll visserligen inte ropa hej än, men hoppas kan man ju!

Alfons sitter och kollar på "teletubbies" och leker med sina älskade bokstäver, han ska också snart få gå och lägga sej, han ska bara få leka lite till.

Jag ska gå och duscha och sen blir det The och bloggar resten av kvällen.





(vi har ingen kamera nu, den vi köpte har vi retunerat och ska beställa en ny inom kort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0