Kors i taket..

...Alfons åt middag! Det har han inte gjort sedan jag började jobba.

Imorse när klockan ringde klockan 05.00 var jag allt utom pigg, men bara jag kom upp så var jag i gång.
Barnen var svår väckta men trots det var vi på dagis innan dom öppnat. ´Dom öppnar klockan 6 och vi satt i bilen utan för 10 i 6. Tur att jag hade med mej kakor så jag fick barnen att sitta stilla i bilen en stund, det var allt för kallt för att stå ute och frysa.

Nu ikväll kommer varken jag eller barnen göra annat än sitta vid tv:n eller annat mycket lättsamt, det kan jag lova!

Snart kommer iofs han som vi köpte bilen av i Lördags och lämnar ägar byte papperna och vinter däcken, det var kvällns störtsa "action"

Hmmm, måste börja jul handla snart, inte en enda klapp klar än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0