Knäppa Kelly!

Jag började på den där Aloe vera dietetn igår. JAg trugar verkligen i mej shakarna, medans Kelly verkar tycka att dom är jätte god. Tänk om jag hade hennes smaklökar ;)
Jag vill helst kräkas medans jag försöker få i mej dom...Urk! Men skam den som ger sej!

Idag efter dagis åkte vi och lämnade av Mogge på hans jobb och sen for vi till barnens gammelmomma, barnen fick mat och jag avböjde och tog mej en shake.
Alfons somnade på vägen hem så det blir spännande att se hur och när han somnar ikväll :/
Fast å andra sidan gör det inte så mycket om han skulle vara vaken en stund längre än vanligt heller, jag ska jobba mellan 8-17.30 imorgon och för att skona barnen från en jääätte lång dag på dagis så lämnar Mogge dom klockan 10. Så han får gärna ta sovmorgon imorgon...Hoppas att Kelly gör det med, för Mogges skull.

Nu ska jag underhålla barnen innan Kellan ska lägga sej, det är snart vällingdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0